Θέατρο: Γκόλφω Forever του Ντίνου Σπυρόπουλου
Σκοπός: Η υλοποίηση θεατρικής παράστασης με τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών, διαφορετικών ειδικοτήτων και η συμβολή στη βελτίωση της σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας, την ανάπτυξη του πολιτιστικού επιπέδου και την αλλαγή στάση ζωής.
Πρόγραμμα Erasmus (Ισπανία – Βαρκελώνη)
Νέες τεχνολογίες αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας
Συνεργασία Ομάδων Δράσης των Τομέων: Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτορινικης, Μηχανολογίας, Πληροφορικής.
Επιμόρφωση στη Παροχή Πρώτων Βοηθειών
Συνεργασία Ομάδων Δράσης των Τομέων: Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτορινικης, Μηχανολογίας, Πληροφορικής,
Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας και Διοίκησης-Οικονομίας.
Ελεύθερη πρόσβαση – Ισότιμη ένταξη των ΑμεΑ στη κοινωνία
Χοροί: Από τον τόπο καταγωγής στο Πειραιά. Έμπνευση-Έκφραση-Αντίσταση
Σκοπός: Εκμάθηση χορών τόπων καταγωγής. Συμβολή στη βελτίωση της σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας. Ανάπτυξη πολιτιστικού επιπέδου και αλλαγή στάση ζωής.
Άθληση και Υγεία
Αθλητικές Ομάδες: Αντισφαίρισης, Πετάνγκ, Μπάτμιτον, Τένις
Μεταστέγαση εργαστηρίων σε χώρους του σχολείου
Επιμορφώσεις Eνδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Ηλεκτρολογίας - Hλεκτορνικής
Επιμορφώσεις ενδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Μηχανολογίας
Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών διδασκαλίας και διαφοροποιημένης υποστηρικτικής αντισταθμιστικής παρέμβασης στα εργαστηριακά μαθήματα στον τομέα Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτορινικης
Λοιπά Σχέδια Δράσης:
- Τα εγκλήματα του φασισμού – ναζισμού στη κατοχή, στους τόπους καταγωγής μας και στο Πειραιά
- Επιμορφώσεις ενδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας
- Επιμορφώσεις ενδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Πληροφορικής και Διοίκησης- Οικονομίας
- Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών διδασκαλίας και διαφοροποιημένης υποστηρικτικής αντισταθμιστικής παρέμβασης στα εργαστηριακά μαθήματα στον τομέα της Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας
- Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών διδασκαλίας και διαφοροποιημένης υποστηρικτικής αντισταθμιστικής παρέμβασης από 2 εκπαιδευτικούς την ίδια ώρα διδασκαλίας στα θεωρητικά μαθήματα γενικής παιδείας ΜΝΑΕ.
Βάσει εγκυκλίου του υπουργείου Παιδείας, οι εκπαιδευτικές εργασίες των μαθητών αναρτώνται στις ιστοσελίδες των Λυκείων, και το περιεχόμενο τους είναι διαθέσιμο μέσω διαδικτύου.