Σχέδια Δράσης 2021-22

Θέατρο: Γκόλφω Forever του Ντίνου Σπυρόπουλου Αφίσα Σχεδίου Δράσης Θέατρο

Σκοπός: Η υλοποίηση θεατρικής παράστασης με τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών, διαφορετικών ειδικοτήτων και η συμβολή στη βελτίωση της σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας, την ανάπτυξη του πολιτιστικού επιπέδου και την αλλαγή στάση ζωής.

Αφίσα Erasmus Βαρκελώνη

Πρόγραμμα Erasmus (Ισπανία – Βαρκελώνη)
Νέες τεχνολογίες αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας

Συνεργασία Ομάδων Δράσης των Τομέων: Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτορινικης, Μηχανολογίας, Πληροφορικής.

Αφίσα Erasmus Βαρκελώνη

Επιμόρφωση στη Παροχή Πρώτων Βοηθειών
Συνεργασία Ομάδων Δράσης των Τομέων: Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτορινικης, Μηχανολογίας, Πληροφορικής, Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας και Διοίκησης-Οικονομίας.

Αφίσα Σχεδιου Δράσης ΑμεαΑ

Ελεύθερη πρόσβαση – Ισότιμη ένταξη των ΑμεΑ στη κοινωνία

Αφίσα Σχεδίου Δράσης Χοροί

Χοροί: Από τον τόπο καταγωγής στο Πειραιά. Έμπνευση-Έκφραση-Αντίσταση
Σκοπός: Εκμάθηση χορών τόπων καταγωγής. Συμβολή στη βελτίωση της σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας. Ανάπτυξη πολιτιστικού επιπέδου και αλλαγή στάση ζωής.

Αφίσα Σχεδιου Δράσης Άθληση και Υγείας

Άθληση και Υγεία
Αθλητικές Ομάδες: Αντισφαίρισης, Πετάνγκ, Μπάτμιτον, Τένις

Αφίσα Σχεδιου Δράσης Μεταστέγαση εργαστηρίων

Μεταστέγαση εργαστηρίων σε χώρους του σχολείου

Αφίσα Σχεδιου Δράσης

Επιμορφώσεις Eνδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Ηλεκτρολογίας - Hλεκτορνικής

Αφίσα Σχεδιου Δράσης

Επιμορφώσεις ενδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Μηχανολογίας

Αφίσα Σχεδιου Δράσης

Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών διδασκαλίας και διαφοροποιημένης υποστηρικτικής αντισταθμιστικής παρέμβασης στα εργαστηριακά μαθήματα στον τομέα Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτορινικης

Λοιπά Σχέδια Δράσης:

- Τα εγκλήματα του φασισμού – ναζισμού στη κατοχή, στους τόπους καταγωγής μας και στο Πειραιά

- Επιμορφώσεις ενδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας

- Επιμορφώσεις ενδοσχολικές στα εργαστήρια του τομέα Πληροφορικής και Διοίκησης- Οικονομίας

- Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών διδασκαλίας και διαφοροποιημένης υποστηρικτικής αντισταθμιστικής παρέμβασης στα εργαστηριακά μαθήματα στον τομέα της Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας

- Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών διδασκαλίας και διαφοροποιημένης υποστηρικτικής αντισταθμιστικής παρέμβασης από 2 εκπαιδευτικούς την ίδια ώρα διδασκαλίας στα θεωρητικά μαθήματα γενικής παιδείας ΜΝΑΕ.