«Είναι αδύνατο το έργο της αγωγής και μένει λειψό το έργο του σχολείου χωρίς πλούσια και γνήσια
σχολική ζωή. Το έργο του σχολείου δεν τελειώνει με τη διδασκαλία, χρειάζεται η εφαρμογή, η δράση,
τα βιώματα.
Όταν το σχολείο αδρανεί, οι ανάγκες των μαθητών εκδηλώνονται ανοργάνωτα, χωρίς δηλαδή
να εντάσσονται στο έργο της αγωγής. Η σχολική ζωή μέσα σε πλαίσιο πειθαρχίας και ελευθερίας έρχεται
να ικανοποιήσει τις ανάγκες αυτές ...
...το σχολείο κρατά ένα συμβουλευτικό ρόλο. Ασκεί κριτική και έλεγχο στην ατομική και ομαδική
εργασία των μαθητών.
Ο έλεγχος πρέπει να χτυπά την εύκολη ικανοποίηση, να προβάλει ολοένα και δυσκολότερες απαιτήσεις
και να ξυπνά τον αυτοέλεγχο των μαθητών. Όλη αυτή η πορεία από την ετερόνομη καθοδήγηση
στην αυτόνομη μάθηση, δίνει κατά τον Δελμούζο, στο έργο της αγωγής ένα σοβαρό, σχεδόν τραγικό τόνο. »
Σταθερή μας επιδίωξη ο εμπλουτισμός του ωρολόγιου διδακτικού προγράμματος με πληθώρα εκδηλώσεων που θα πληροφορήσουν και θα ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές μας σε κοινωνικά, πολιτιστικά και περιβαλλοντικά θέματα.